Helmetoden coachutbildning på Helheten!

Så var tiden inne för de sista tre dagarna i coachutbildning i Helmetoden med Hans Thörn.
HEL -Själslig självläkning för ett liv i balans heter Hans Thörns första bok och själslig diagnos heter bok två.
Finns att köpa hos mig på Helheten den lilla boken kostar 40 kr och är verkligen ett hett julklappstips! Den andra boken kostar 150 kr hos mig.


Själen består av 24 nivår, ju längre ner i pyramiden du hamnar, ju kraftullare är läkningsprocessen. Gud är vår helande länk. Våga vara sann mot dig själv och läk dig med Helmetoden du kan läsa mer på www.helmetoden.se där kan du även dra ut pryamiden med de 24 nivåerna finns. Blunda och tänk på en siffra mellan 1-24 och den siffran du får till dig symboliserar siffran i pyramiden och där läser du vad som du skall jobba på. Det är verkligen spännande och man får verkligen lära sig att lita på sin intuition, din inre sanning. Du går djupt ner och till den inre sanningen. Att bryta sin prägling från detta liv och från andra liv är hela grejen för att bli frisk och fri.
Mer får du läsa i böckerna eller varför inte boka in dig hos mig på en timmas coachning, jag kommer att börja med det från januari.


Här är hela gänget som var med på samma utbildning som jag på Vinden 21-23 nov hade vi våra dagar, ganska intensivt men helt fantastiskt. Eva här i lila från Leva och Lära, vi kommer att ha en work shop i mars i Helmetoden, kom och lär dig den själv för din egen skull!



Hans Thörn i sitt fulla ess, vi fick verkligen lära oss så mycket.......dagarna var intensiva men oj så spännande!


Här får jag mitt diplom, jag fick en stor utmaning på utbildningen jag fick coacha Hans! Det var spännande! Och jag blev godkänd!


Och här fick Eva sitt diplom! Grattis Eva!
Grattis till alla andra oxå, vet ej om ni vill vara med på bloggen!

Det var en stor dag och Hans var stolt över oss, det var roligt!

Tack Hans för en fantastisk utbildning!

TACK för härligt spännande dagar! Nu är det bara att börja utöva det vi fått lära oss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0