Alvas hemkomst, spår i snön och Mariamiddag after work

Alva kom till Skavsta vid 23.15 igår kväll, det var roligt att få hem henne, det har varit så fruktansvärt tomt här hemma. Ann min vän var så snäll och var min "sällskapskatt" till Skavsta. Lite tradigt att åka själv och så måste jag säga att jag är rädd för att vildsvinnen skall dyka upp efter vägkanten.


Här sitter vi och väntar på att planet skall landa och att Alva skall kliva in.


Alva kom och här visar hon oss sina smycken hon hade köpt i London. Häftigt var att hon hade flätat ihop tre sjalar i en fläta för att hon hade så mkt packning att hon hade tre tunikor på sig och trehalsdukar som blev en mm, smart och snyggt var det oxå.


Idag tog jag med min mamma och for till Svenshyttan det var många spår i snön.


Stora katt spår....har det varit ett lodjur här.....


Det fanns även kattspår men de var så mkt mindre än de som var utanför.


Är det någon som är bra på spår.......


Ikväll hade vi familjemiddag, eller kanske Maria middag för det är Maria imorgon och alla vi tjejer heter Maria.
Sophia, Hanna-Maria, Amanda Malva-Maria, Alva Norea-Maria, Maja-Maria Christine, Isabella Maria och så jag Maria Iren. Så visst hade vi anledning att fira. Härlig middag med potatismos och köttbullar(vegobullar till oss) sallad och lingon, dessutom en härlig löksås till det.



Sophia fick en härlig tröja av Alva så här såg den ut...spännande......



Det blev apelsiner till efterrätt, härligt så gott!

Missade att berätta att det var after work på Bichops i fredags kl 17. för företagare....vad kul jag har alltid velat gått på after work. Det var verkligen lyckat och knöt flera goda kontakter.




Helene och Maria var där mina bästa praktikanter.


Mysiga Emma var där massör och webmaster.


Naturligt vis var bästa Gunnar där som arbetar i mitt gamla rum på Helheten som Kinesiolog och Näringsterapeut, en väldigt sympatisk och duktig människa! Kul att få arbeta med honom.


Det har varit en bra och rolig helg, tack alla jag mött!

Nu kommer en spännande vecka..


På tisdag har vi förläsning om Vad säger Mayakalendern med PO, sista anmälan är imorgon fm.
varmt välkomna!


TACK
Trackback
RSS 2.0