Dagarna med Amanda och lite till vecka 4

Ja de 14 dagar med Amanda gick väldigt fort. Ändå så hann det bli lite vardag när hon var hemma. Det är i vardagen man skall trivas som bäst, det är vardagar som livet består mest av. Amanda säger att hon trivs bra i vardagen i London och det glädjer mig. Jag har mött många som lever för helgen och för semestern....tänk att alltid leva i framtiden, det är den nya dagen som skall kännas bra.


Flickorna hade mkt mys här hemma, de har verkligen saknat varandra. Det var så roligt att höra dem och se dem tillsammans. Jag sprang hem, ville njuta så mkt som möjligt av familjen.


Två vänner fick träffas efter 6 månader, Frida for till Irland efter studenten och Amanda till London....och nu fick de äntligen tid att träffas. Vilken glädje, avstånd ökar nog lyckan när man ses.


Jag hade bäbis besök på jobbet........en alldeles ny liten människa som kommit hit till vår fantastiska värld.


Den lyckliga nyblivna mamman..... å så härligt!


Sällskapsspel hemma hos Sophia hade Frida, Amanda och Alva. Ett kul spel med kort i pannan som man skulle beskriva och den som hade korten skulle gissa vad det stod i pannan.

Ja så blev det makup och styling mm inte för jag gillar blått läppstift men modet är som  det är....
rött hade varit så mkt finare...

Det var verkligen en rolig vecka som gick väldigt fort...mkt hände men det är redan glömt tyvärr.
Jag är hemskt ledsen hann ej blogga en enda kväll känns det som.

 


Kommentarer
Postat av: amanda

ååå saknar dig så mamma!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0