Falköping 3 feb

Så var det Falköping i två dagar.
Först var det kurs i homeoopati för "gänget" vi har haft många steg nu där. Och fler blir det.



Ja såhär fint sitter jag och jobbar i Falköping.
Flera lyckade resultat mötte jag denna dag. Det är så roligt att se att kroppen kan få chans att själläka vid rätt ämne. Tyvärr ville de inte vara med på varken bild eller bloggen. Det måste man respektera.


Det fanns små vårtecken överallt hos Ingegerd.
TACK än en gång för allt du gör för mig när jag är hos dig.



Det låter så härligt när katter äter knax, här är det katter överallt. Då trivs jag väldigt bra.


Tulpaner ger verkligen en känsla av att våren börjar närma sig.


TACK Falköping ses om sju-åtta veckor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0