Födelsedagen den15 feb -11

Så kom min födelsedag igen, det går fortare och fortare att fylla år.....eller är det så att tiden går fortare det finns de som påstår det. Jag har inga problem med att fylla år, klart att man gör sig en reflektion att bli äldre......
Men jag känner mig inte som 55 år, jag kanske tycker att jag är 40 och inte ett år äldre. Jag känner mig väldigt frisk och har inte ont någonstans och är väldigt sällan sjuk. Det gör att jag inte känner mig gammal.
Sedan är det en annan sak att man får smyga framför spegeln.......

Nåja min dag tänkte jag att den skulle vara min dag, jag tog ledigt hela dagen och fick äran att gå på behandling.



Jag var hos Jenny som har http://www.converspa.se/ fick en underbar chokladmassage och sedan en unik ansiktsbehandling.....jag svävade ovanför bänken, det var underbart.


Fick två olika masker denna är nog en chokladmask. Ögonbrynen blev plockade och jag låg bara och njöt.


Här är trevliga goa rara Jenny som driver det hela. Kan varmt rekommenderas.
Hon har samtal och spaverksamhet, rolig kombination faktiskt, men det är klart att både kropp och själ skall ha sitt.


Familjen Runnaby kom först(förutom Gustav som fick hjälpa mig att bära upp allt till kalaset)
Här målar Maja och Alva.


Tre smörgåstårter var inhandlade, längst till vänster en vanlig kött, nr 2 en laxtårta och sist den lilla en vegsmörgåstårta. De var verkligen goda hade handlat av Smörgåsverkstan på Storgatan.


Christian i högsa hugg att ta mer.....


Här var första sittningen med den närmaste familjen och farmor Maud var oxå med.


Det blev blåbärstårta till efterrätt å den var så goooood!


Min vän Barbro kom, och några andra vänner till som jag tyvärr inte tog kort på.


Vi mös och umgås, det är väl det bästa med kalas att man får träffas.




Sedan kom min bror och fru och Per till sist. Så det var ett vandrande bord hela tiden.


Blev väldigt mkt uppvaktad, så mkt blommor och presenter och kort....var bara tvungen att ta det traditionella kortet med alla blommor och presenter......
Amanda hade skickat kort och inte nog med det hon ringde och jag fick gå skattjakt och leta på presenter här i lägenheten. TACK hjärtat du tänker då på allt......

Det var en väldigt trevlig kväll och jag var så nöjd, jag fick 159 inlägg på Facebook, har väl aldrig varit så firad någonsin.....KUL


TACK alla för att ni uppskattade min födelsedag så mycket! Jag känner mig hedrad.

TACK TACK TACK! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0