Härliga söndag

Vilket härligt väder att vakna till.......var bara tvungen ut att gå, vi tog en sväng upp på stan.
Behövde köpa mig en ny räknemaskin för min gamla är säkert 20 år... så idag blev det Claes Olssons.


Änderna solade sig vid Wasabron, precis när jag tog tänkte jag varför tog jag inte med något bröd till dessa vackra djur.....


Precis som jag tänkte tanken klev det fram en dam i bilden och började mata änderna. De kom flygandes från alla håll.... tänk om det är synkroniseringen enligt Mayakalenderna som gör att tankar och önskan bara faller in snabbare än någonsin......... spännande!

Läste någonstans att nu är det "inne" med afformationer ja afformationer, då uttrycker man sin önskan i en fråga, då skall hjärnan/kroppen börja arbeta genast med önskan...
ex Är jag frisk..... , är jag glad......., är jag smal........, har jag pengar på kontot............., osv

prova det kostar inget, ställ en fråga och den blir fortare uppfylld än en affirmation. Spännande!


Har jag mat till änderna........



Det blev en fika på stan, min är den lilla smörgåsen.......men den var god.

Kom hem med en diverse kontorssaker som jag behövde och lite till......

Ringde till Sophia och Bella längtade ut..


Kortet togs i fredagskväll men hon står ofta vid köksfönstret och vill ut..


Här provar hon om bollen går att klämma ut...


Hon vet mkt väl att hon får göra så......


Hur som helst så hämtade jag Bella och vi åkte ut till min mamma i Vintrosa. Tyvärr tog jag inga kort, min mamma gillar inte att bli fotad.
Vi fikade och lekte med en boll, bollar är just nu Bellas favorit leksak.



Tog några bilder hos Mamma när Amanda var hemma här är en av dem.


Lite suddig bild men Bella kommunicerar med mig hon vill ha hjälp att ta en kaka, hon tar min hand och drar den mot kakan men hon vågar inte ta den själv utan jag skall ta den. Det är Bellas regler som gäller.


Jag kunde även fota mamma och Amanda den gången.....hon var så glad över att möta Amanda så hon gick med på ett kort om Amanda blev med. Men jag har missat att lägga upp bilden förut.

Vi åkte en liten kort sväng till Svenshyttan och sedan blev det Örebro igen.
När Bella var hos mig på alla hjärtansdag middag så såg hon ett kort på Svenshyttan och hon stod där och tittade och log...... hon gillar Svenshyttan.


Söndagsmiddag, potatismos med morötter i, stekta grönsaker med massor av shoyo på mums vad gott
(det var detta du missade Sophia)

Nu är jag redo för en ny arbetsvecka.

Imorgon blir en fantastisk måndag!

TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0