Måndag den 17 jan, Amandas hemskomst

Ja jobbet gick som en dans, kontoret blev färdigt och alla papper kom i sina korgar och fack.
Revisorn fick hela min bokföringspärm och alla papper till deklarationen och alla momsredovisningar, jag rubbet ...hur härligt var det inte

Det blev lite stressigt på em men det gick, men jag kunde inte få tiden att räcka till att hälsa på mina barnbarn som jag längtar så efter.....

Vi lagade en härlig pastasallad och tunnbrödsrullar och tog med i bilen mot Skavsta...
Freddy och Alva följde med, vet inte om det var 10:e gången mot Skavsta som vi åkte, men vägen var torr och isfri så det gick så bra. Konstigt jag tyckte vi blev lyfta dig, denna gång gick resan så smidig och så fort ja vi kom t o m 25 minuter före planets utsatta ankomst.

När vi kom fram till tavlan så hade planet landat precis när i kom.....planet landade 25 minuter tidigare än utsatt tid.....hel häftigt.....

Allt gick så lätt, när det är rätt så går det lätt.......

Så kom hon äntligen vi som längtat så....



Precis utgången från Skavsta....tre glada ungdomar och en jätte glad tant!



Vi gick till bilen och åt pastasallad och så gled vi hem i en helt fantastisk fart, inte en enda långtradare på vägen, så vi var hemma kl 2 i natt, en timma tidigare än vad vi hade trott....

Välkommen hem vårt hjärta!
Amanda stannar i 14 dagar nu, hon har semester eftersom hon inte kunde komma hem till jul.

TACK för en snabb, och trevlig resa mina bästa ungdomar.....TACK!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0