Torsdag den 20 jan-11 Destiny cards

Morgon då allt skulle ske, hämta varor från Exiastensmaximum till kursen på fredag. Hämta en skrivare som jag fått till mitt nya kontor av Blomberg.....allt innan telefonerna börjar ringa på jobbet. Jag hann...
Tack Jenny för att du hjälpte mig få upp multiskrivaren till mitt kontor....jag hade aldrig klarat det själv.
Intressant möte med Jenny.....mkt lärorikt och intressant sjukdomshistoria. Endokrina körtelsystemet.....en gåta för läkarna som är svårt att ställa diagnos på och svårt att härleda. Utrensing är en självklarhet eftersom hormonerna flyte i blodet, blodet måste vara rent för att informationen till målorganen skall gå fram. Man kan likna hypofysens signaler som ett email......en sändare och en mottagare och det får inte finnas någon skräppost därimellan.


Lunchen blev Suschi med Ulf Ahremark, min fd arbetskamrat i 11 år. Alltid lika trevligt att äta lunch tillsammans...

Sedan var det fullt upp med alla besökare och problem på em. ¨

På kvällen var det föredrag i Destiny Cards


Stefan Guzikowski har gett ut två böcker i ämnet...ett ämne som aldrig tar slut.... så spännande...
Kortleken är livets bok!

Fika i pausen på Vinden.... vi hade så mkt att samtala om efter att ha
lyssnat på Stefan, en fantastisk föreläsare...

Korten envanlig kortlek, jordens äldsta orakel....
97 % av vår dag är vardag....

Summan av en kortlek är 365 dagar, lika många dagar som ett år..
det är 52 kort i en kortlek, vi har 52 veckor på ett år
fyra årstider fyra symboler i korten.
12 klädda kort, 12 månader

Den fjärde dimension är tiden........

Bara göra ingenting oftare, då hinner du med sa Stefan.

Om ingenting inte fanns skulle någonting ha någonstans att finnas i....

-Att göra ingenting är ett sätt att Gud skall komma fran sa Stefan.



Citat från Stefan- Vi behöver bara komma ihåg, det vi glömt...

Pratade om en bok - Allting finns , Göra Grip

Tänk på vad du önskar dig, du får leva med konsekvenserna av det du önskar dig. Viktigt att veta och vad man önskar sig av livet och dagen.

Man är inte lyckligare av att vara rik, men man är rikare av att vara lycklig....

Destiny cards ger dig nycklarna till ditt själsliga DNA.....

http://www.destinycards.se

du kan få veta kärraktär och framtid
relationsanalyser
livsanalyser och mycket mer


Stefan kommer till Vinden/Helheten den 27 januari och tar emot för privata konsultationer. Det finns tider kvar. Du får konsultationen inspelad på band, tur är det för det är mkt mkt mkt information om ditt själsliga DNA, så spännade, jag kan varmt rekommendera ett möte med
Stefan. Jag har lyssnat många gånger på mitt eget band och 5 år senare hör jag andra saker om jag inte hörde då.

Stefan avslutade med
- släpp taget av det förflutna
- ta emot framtiden
-lev i nuet


spännande dag möte vi imorgon.....kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0