Marknadsafton den 9 juni

I år så hade Hälsoaktörerna i Örebo län ett bord på marknadsaftonen här i Örebro.
Natuligtvis är jag med i denna förening som skall verka för bättre hälsa i Örebro län.


Vi hade köpt en fin flagga vid vårt bord. Vi stod och delade ut reklamblad för Hälsoaktörerna (finns på facebook)
och oss själva. Jag delade ut info om homeopati och allt som händer på Helheten i sommar vi har mkt spännande saker pågång gå in och läs under aktuellt på vår hemsida www.helheten.net 

 
Svante från Masseramera gav även lite prova på behandlingar mitt på gatan...


Natruligtvis ECO var där....


Och jag var där...det var mysigt att stå och prata med alla som kom förbi, det var kul att berätta om Hälsoaktörerna!


Härliga, mysiga My Rådmark var med hon skall börja hos oss på Helheten, hon är leg sjukgymnast och kommer att finnas på heltid från och med första augusti, nu hyr hon in sig på timmar och kommer även hem till gamla och sjuka som behöver mjukas upp i kroppen, så bra!!!!! Helt fantastisk och hon är en sjukgymnast som masserar upp musklerna... hon tar i människor!!!!!!!! BRA !
Hennes nummer finns snart på vår hemsida.


Det var en lagom ström hela kvällen lång....

Roligt med lite nyheter!

TACK för idag Hälsoaktörerna det var jätte kul, tack My för ditt glada humör och skratt<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0