Stunder med Bella, barn, barnbarn och svärsöner 18 juni

Idag var vi en liten stund till lek och buslandet med Bella.


Att kasta en boll nedför trapper tyckte Bella var jätte roligt.


Det fanns verkligen inte så mkt hälsosamt att fika på där, socker i stora mängder inte en några frukter, det var dessutom väldigt dyrt där inne. Men vad gjorde det Bella och Amanda hade kul.


Vi fikade två gånger här med glass.....


Vi var även i Runnaby och lekte med de små diamanterna.......Mille han säger mormor så gulligt så jag smälter.


Det är sällan Sophia och jag är med på samma bild.....



Sophia och Amanda sprang omkring i Christians skor......ibland går det fort ut .....


Mille klättrade in i min bil och fick se min lilla hund, Mille älskar alla djur han blir så glad när han ser dem.


Helt plötsligt hade jag nästan alla i min bil.....


Och Bella var på Christians bil till slut stod hon på taket......det blev en buckla i taket......


Sedan blev det middag i Svenshyttan med Gustav, Alva, Freddy och Amanda.


Bella kröp upp i Freddys knä och lekte med fingrarna......mysigt!


Vi hittade en hel grod familj i poolen, vi fick flytta ner dem till bäcken.


Bella hittade en ny lek, hon kastade bollen i trappan så den studsade ner i vattnet och jag skulle fånga den med en hov och ge den tillbaka. Ja vi höll på så i över en timma, solen sken och det var en underbar afton.


Andra hade pusskalas på gräset......



Bella trivdes och verkade så lycklig.......mysigt!



Ja det var verkligen en härlig dag och kväll, tack alla för dagen!


Sedan blev det filmkväll med morötter och dipp, vissa somnade, andra såg bara varandra och filmen började hacka men vad gjorde det, vi var alla tillsammans! Härligt med stor familj!

TACK för många härliga stunder idag........fina barn och barnbarn och hur härliga svärsöner som helst!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 15:22:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0