Mayakalendern på Vinden/Helheten 1 mars 2011

Så kom kvällen som som jag så länge väntat på.... så spännande och så många som kom!
Jag fick en snillebixt på att googla på vad åt Maykafolket, vad kunde jag bjuda på....

Chokladen kommer från Mayafolket naturligtvis skulle jag ha en välkomsdrink med deras tankar, så det blev råkakaopulver uppkokt med vatten, inkokt med riktig ekologisk vaniljstång och närkehonung samt spetsat med livetsträd thuja för immunförsvaret. Måste säga att det smakade gott och härligt, min tanke var att få smak av Mayafolkets kultur, och kick för immunförsvaret.


Vad åt Mayafolket...
Tortillas, med tomat, kidneyböner, squach, rödlök, paprika och majs.....så vi gjorde det eller rättare sagt mina praktikante Helene, Maria och nya Karin fixade 50 st måltider samt majschips bredvid, vi har mkt att tacka Mayafoket för......maten och hoppet!


Det kom så många för att lyssna på vad som skall hända år 2012, Mayakalendern tar slut då. Här min vän Cina, sjuksköterska på njurdialysen på USÖ.


Ja vi skålade på Mayafolkets dryck, choklad! Här Eva från
Existensmaximum med svärson Robbin. TACK för att ni kom.


Helene världens bästa praktikant passade på att skåla med Mayfolkets dryck, TACK Helene för allt jobb du har lagt ner för kvällen, utan dig hade det inte blivit så bra!


Vissa hittade soffan för att njuta av varandra........ vi hade inte en stol till övers........


Louise fick äta i köket....det var ont om plats.....


Sabina från Almi var där..... min privata företagscoaching.....tack för att du kom när det nu var proppfullt av gäster!


Så hade vi vår föreläsare PO Sandberg själv, som för övrigt ser ut som en Mayaindian!


Intresanta fakta kom hela tiden.


JA  alla åldrar var där för att lyssna, det tycker jag om!

Jenny från mitt fik var där det nya ekologiska fiket på Järnvägsgatan.


Här kan du gå och äta lunch och även beställa lunch och de kör ut! Ekologiska fiket istan.....


Två glada kusiner äger det, gynna dem!


JA fick veta mkt den kvällen!


Ja mer poletter trillade ner.....


Intressant!


Ja ni som var där förstår......


Många ville prata med PO för att veta......


Många ville veta sitt Mayatecken efter föreläsningen, du kan gå in på vår hemsida www.helheten,net jag länkar till Mayakalendern på startsidan och där kan du stämla in ditt personnummer och se vem du är enligt Maya!


Ja vi tackar före ett intressant föredrag som gav hopp och tro....vilken afton och vad glad vi var när vi gick hem. Vilken afton för oss alla, TACK PO för allt och framföralllt hoppet om framtiden och Mayafolkets insikt.
Synd att du inte var med oss!

Vad kan vara viktigare än framtiden....

TACK till alla som kom!
TACK Mayafolket för allt t o m chokladen!


TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0