Dagar i maj privat Bella, Amanda och min första praktikant Anna!

Förra helgen hade vi Isabella i Svenshyttan, underbara dagar med Bella och Amanda.


Vi var hos min mor och hälsade på en liten stund, utanför fanns en lekplats som Bella blev lite intresserad av, vilket framsteg!

Vi kom till Svenshyttan och där genast ner i en tom pool.


Bella tycker om att gå balansgång, tänja på gränser och utmaningar. Hon ville även gå balansgång mot det djupa men då var det jag som satte upp handen till stopp, hon backade så duktigt och vände sig om.


Amanda skulle kasta bollen till Bella och sedan skrika och sträcka upp armarna till slut så gjorde även Bella lika dant, ok hon kan härma oss......tack


Men att ge Bella en puss det är svåååårt.....hon vill inte ha så nära kontakt.


Natuligtvis ville Bella känna på vattnet....mormor blev verkligen nervös...


Sedan skulle det dras upp byxor och ärmar, för hon ville verkligen bada.....


Hittade ett trevligt kort i köket, John-Henry, Amanda, Alva och Birger....så små ni va då......längtar...


Amanda och jag var hemma hos Elzy och hälsade på, fina små odlingsrutor.


Mysig kväll på Ekersgatan med varma mackor...mums


En härlig lunch med Anna Hahne-Hasselgren..
Anna var min första praktikant på Helheten, det var nog ca 16  år sedan, då sa jag till Anna varför sitta i Örebro när London finns...hon tog mig på orden och flyttade dit och blev kvar i 10 år...nu har vi åter hittat varandra genom facebook och så roligt att träffas, vad tror ni Amanda tyckte, de hade mkt att prata om LONDON!!!!

Tänk att hitta varandra efter så många år...vad kul det är med facebook!
TACK Anna att du sökte upp oss igen, det var verkligen roligt.
Nu måste vi hålla kontakten!
Kram till alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0