Valborgsmässoafton i Solberga

För jag tror det är 26 året åkte vi till vårt kära Solberga för att fira Valborg.

Betttan tog emot oss med öppna famnen precis som alltid.


Familjen copy kom....det var så spännande med elden tyckte Mille.


Erolf fick äran i år att tända på.....


Mitt älskade fd hus i Solberga står där så vackert..... vi eldar mellan husen. Men nu är det 16 år sedan jag/vi bodde där. Men vi åker ändå till det vackra Solberga för att fira Valborg.


Kopiorna var på.....


Många hundar var med, här den minsta....


Morfar kom och hjäp mig grilla....


Trots sin svåra sjukdom kom Tommy ut och firade med oss, men det var kallt, kallt för oss alla....






Veronika med den största hunden, han är så stor.....men så jätte snäll...




Amanda, Lena och Johanna så söta fina flickor.



Mille blev så tött det var så spännande, men han tycker allt är spännande och verkar förstå det hela väldigt fort.


Kaiser och Veronika, vacket par....så stor hund har jag nog aldrig sett förut...



Maja hittade ett högt berg att stå på.....å så högt det var.....


Det blev kallare och kallare, Maja valde att sitta i mitt knä och äta chips, hon frågar sin pappa
-är det farligt att äta chips.....


Så var denna eld bara glöd och vi kan hälsa 1:a maj välkommen!

Härligt nu är våren här!

TACK Tommy och Elisabeth för trevlig Valborg precis som alltid<3<3<3

TACK alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0