Vecka 17


Härligt blommande träd som jag hittade när jag var ute på en liten promenad på lunch.
Lyckade resultat med sköldkörtelstörning, blev så glad när det t o m syndes att sköldkörteln hade blivit mindre på veckor.....det är lyckade resultat. Besökaren var otroligt nöjd och lycklig. Att dricka radioaktivtjod tycker varken besökaren eller jag verkade så trevligt, man strålar flera dagar efter en sådan behandling som slår ut sköldkörteln totalt. Homeopati är fantastiskt.


Ibland behöver dockan i väntrummet oxå plåstras om, speciellt om en liten flicka ramlat på dagis.
Vi skulle ta bort plåstret och titta om det hade blivit stort jack men Elsa ville inte så vi fick ta dockan till hjälp och det funkade. Det var igentligen mamman som sökte mig men olyckan hade skett precis när de skulle åka till mig.


After work en fredagskväll.....tack Rebecca för du ordnar med så mycket hon har pilates kurser på Helheten på måndagar och en sommarkurs pågång se på vår hemsida www.helheten.net

TACK för en trevlig kväll!




Mysig kvällsmat på balkongen...härlig dag! TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0