Fixa mannen och miljonen med Tina Rose

I lördags hade Tina Rose Work shop på Vinden.
Fixa mannen och miljonen... genom att använda sig av attraktionslagen.

Altl som vi tänker ochkänner är frekvenser vi lever i mirakelnas tid.
Allt är möjligt!

Första frågan hur startar du din morgon?
Vi fick alla redogöra för hur vi tänker och gör på morgonen, det är viktigt eftersom det påverkar dig resten av dagen. Så första läxanblir att börja le innan du går upp och tänk något positivt om dig själv och dagen.
En ny dag nya möjligheter osv
Första ordet på morgonen är resten av din dag....
Jag är värdefull!
Jag är snygg!
Jag är bra!
Jag kan det jag vill etc

Andra frågan är vad sätter du fokus på?
Vad gör mig glad?

Allt du sätter focus på kommer du att få...

Lika drar alltid lika till sig!

Vad är det jag vill ha?

Det går inte att beställa saker och ting om man inte vet vad man skall ha.

Vi måste ändra inställningar på oss själva och tycka att vi är värda det vi vill ha.
Allt du önska kan du få!
Gör en inköpslista....


Citat från Tina
- Det är värre att förlora sig själv än någon annan!

I tysnaden skapar vi våra liv och vikten av att vara snäll mot dig själv!

Släpp rädslan den hindrar dig från att lyckas.....

Sedan gick vi igenom hindren för att inte göra sin beställning och kunna skapa sitt liv.

Det var mkt intressant!

En kurs jag kan rekommendera om du vill göra någon förändring i ditt liv.



Tinas hemsida www.tinarose.dinstudio.se  hon är ute och föreläser ganska mycket i hela Sverige.

Nästa lördag har hon:

15 okt Jabeskoden, kl 14-17 Tina Rose, pris 200:-
anmäl till 0738-545981, Hjärtats Nyckel/Jabesbön
Välkommen till en inspirerande föreläsning där Tina delar med sig en urgammal bön, som öppnar universums skattkista. Lär dig hur du skapar pengar, kärlek, arbete mm. Den här kunskapen kommer att förändra ditt liv. Anmälan innan 11 okt tack.

20 okt Jag önskar det vore måndag, kl 19-21, kostnad 200 kr.
Det vore väl en önskedröm eller……Går det att skapa en arbetsmiljö där personalen inte kan vänta tills det blir måndag för att få gå till jobbet?Går det att skapa ett arbetssätt där individers fulla kompetens tas till vara. Där varje anställd får känna sig delaktig i ett större sammanhang. Hur påverkar självkänslan individers privatliv och arbetsinsats?Vad kan den anställde själv bidraga med för att må bra? Välkommen till ett föredrag där målet är att finna lösningar och förbättringar för ett gladare arbetsklimat där energin och gemenskapen får stå i centrum. Tina Rose, anmälan till Helheten 019-100908
mer info ring 0738-545 981


Varmt välkomna till oss!

TACK Tina för din glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0