SPA-kväll i Hagaby hos Irina!

Irina hade bjudit in mig och Sophia samt min vän Ann hem till Irinas nya hemmabygge spaa. Vi skulle få prova något nytt.
Irina hade med sig en lera från Urkrania, hon berättade att Tsarinnorna hade använt den för att bli yngre och vackra. Att drottningar och prinsessor hade varit där på 1800-talet och använt denna lera.

 

Det värsta var att leran luktade fruktansvärt, men som mormor sa vill man bli fin får man lida pin.....jag fick ta eteriskolja i näsan för ja det var vedervärdigt. Vi fick veta att det var myggor som hade tuggat leran, det kändes inte bättre må jag säga, jag höll faktist på att kräkas.....men in bastun och så kleta jag mig full av den svarta illaluktande leran.


Denna bild la jag ut på facebook och Sophias vän kommiterade den med å tänk att Sophia pasar i allt!


Och vackra Ann sa när hon tittade sig i spegeln att hon blev 5 år yngre.
Ja jag känner oxå skillnad i ansiktet och framför allt på gäddhänget där jag kletade massor.
Det var lite svårt att få bort leran och sedan blev man jätte torr, men vi fick en jätte fet kräm som skulle användas efteråt. Så var det hem till korgen och sova sin härliga skönhetssömn.

Det var en härlig mysig och nyttig kväll. Irina kommer att ha så man kan boka in sig där några stycken och göra en föryngringskur. Jätte trevligt och mysigt som jag varmt kan rekommendera. Är du intresserad så hör av dig så kan jag förmedla Irinas telenummer.

TACK Sophia och Ann, lika trevligt jämnt att vara med ER!

TACK Irina för din otroliga gästvänlighet i din källare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0