Dagarna susar förbi, tips till påsk mm

Här är det inte uppdatert på länge.....dagarna bara susar förbi. Det är mycket med allt och facebook tar mer och mer över mina updateringar. Men jag vet att alla har inte facebook så jag skall försöka blogga lite då och då.
Jag har nu ännu flyttat mitt arbetsrum på Helheten, nu har jag flyttat in i dörren bredvid i Anders Gustavssons lokaler. Jag har fått ett nytt härligt stort svalt rum!!!! Jag trivs verkligen i detta vackra rum. Jag har renoverat själv och fått det precis som jag vill ha det, även om det tagit tid och det har blivit många sena kvällar i rummet.
Jag valde färgen dun, sa till killeni färgaffären jag vill inte ha vitt, inte grönt, inte gult, inte beige och inte grått .......men åt något håll däråt...då visade han mig färgen dun och jag blev sådär blixt förälskad. Tyvärr har jag inte tagit några kort ännu får göra det i morgon då jag jobbar halv dag sedan blir det påskledigt!
Tips till påsk:

Visst blev det fina hjärtan


En annan bra bild är denna påskakärring, när mina flickor var små gjorde vi en sådan här på vår uppfart den satt där i många år.....



En annan fantastisk bild som jag hittat på facebook är denna ...helt otrolig vilket jobb!
Vill ha en sådan!


Ännu en fantastisk bild......vilket jobb...... men vackert!



En puss från en liten till en stor.........


Och sist men inte minst en njutande katt, kan det bli bätte......


Njut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0