Trendmässan i Örebro den 30-31 maj 13

Jag fick erbjudande att vara med på Trendmässan i Örebro, trenden öka för Homeopati i Europa och och hela världen! Så kul. Jag har alltid varit med på Hälsomässor i ca 35 år men nu var min första Trendmässa det var vekrligen så roligt, mötte en hel annan publik än vanligt, många män som var så intresserade!
Så jag kallade in Homeopat Ulla Vonkavaara och Djurhomeopat Helena Jacobsson, www.mellanfyratassar.se och vi stod i två dagar och informerade om homeopati. Det ar verkliken givande och trevligt.
Vi hade homeopatiska växter i vår monter!
Vi delade ut ca 300 tidningar från Homeopati främjandet och 300 tidsskrifter om Homeopati, det var varmt mottagande av folk som var intresserade endas tre sa nej på två dagar! Så kul!
 
Naturligtvis var vår mästare med oss under mässan!
 
Bioplantol var även här med växtnäring och växtläkning med Homeopati så spännande!

 
Vi delade även ut den lilla boken om Homeopati och mental hälsa med homeopati!
Jag har någr aex kvar så mejla mig på [email protected] om du vill ha några ex för att läsa!
Helt KoSTNADSFRITT! vIDELADE UT LISTOR TILL ALLA SVENSKA HOMEOPATER, VILL DU HA DEM? hÖR AV DIG TILL SAMMA EMAIL ADRESS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0